Skip to content Skip to sidebar Skip to footer

اللَّهُمَّ صَلِّ عَلَى مُحَمَّدٍ وَعَلَى آلِ مُحَمَّدٍ

Allahumma sholli `ala muhammad wa`ala ali muhammad

Ya Allah, berilah selawat kepada Muhammad dan keluarga Muhammad.

Jawatan Kosong Pembantu Perikanan Gred G19

Permohonan Jawatan Kosong Jawatan Kosong Pembantu Perikanan Gred G19.

Berikut merupakan maklumat iklan jawatan kosong yang ditawarkan oleh majikan terlibat. Maklumat kekosongan ini adalah seperti yang diiklankan. Kami hanya menyiarkan semula informasi ini sebagai panduan bagi memudahkan anda membuat permohonan jawatan kosong terbabit. Untuk memohon sila rujuk maklumat dibawah.

Maklumat Jawatan Kosong

Majikan : Jabatan Perikanan Malaysia
Kelayakan Akademik : SPM
Jadual Gaji : RM1357.00 - RM4008.00
Lokasi : Seluruh Negeri
Tarikh Tutup Permohonan: 19 Januari 2020 (Ahad)

Sekiranya anda, seorang Warganegara Malaysia yang cukup syarat kelayakan dan berumur tidak kurang daripada 18 tahun pada tarikh tutup iklan jawatan kosong dan berminat, adalah dipelawa untuk mengisi kekosongan bagi jawatan seperti yang diiklankan dibawah:


Untuk memohon, pastikan anda ikuti langkah memohon kerja kosong terkini yang telah ditetapkan majikan. Lihat juga senarai jawatan kosong kelantan terkini

Cara Memohon :
Permohonan jawatan kosong terkini di atas boleh dilakukan secara talian 'online' di laman rasmi Suruhanjaya Perkhidmatan Awam Malaysia (SPA8i) ATAU sila klik pada pautan link "permohonan jawatan secara online" di bawah dan rujuk maklumat terperinci permohonan dan syarat-syarat kelayakan lantikan dan perkhidmatan untuk memohon jawatan tersebut.

Keterangan Am :
  • Kepada calon baharu, anda hendaklah mendaftar terlebih dahulu sebelum membuat pengisian maklumat yang diperlukan dalam sistem
  • Kepada calon yang sudah sedia ada, Anda hanya perlu mengemaskini butiran anda jika ada sebarang penukaran

    Permohonan jawatan secara online disini